مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 07:052021-07-07حوادث

کلاهبردار 15 میلیاردی در دام پلیس فتای مازندران 


رییس پلیس فتای استان مازندران از دستگیری متهم به جعل و کلاهبرداری 15 میلیارد ریالی با استفاده از نرم افزار رسید ساز جعلی، خبر داد.

  - ایسنا/مازندران رییس پلیس فتای استان مازندران از دستگیری متهم به جعل و کلاهبرداری 15 میلیارد ریالی با استفاده از نرم افزار رسید ساز جعلی، خبر داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سرهنگ سامع خورشاد در تشریح این خبر، بیان کرد: در پی مراجعه جمعی از شهروندان به پلیس فتا و طرح شکایت مبنی بر کلاهبرداری از آنان از سوی فردی با استفاده از یک نرم افزار رسید ساز جعلی ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با بررسی کارشناسان پلیس فتا مشخص شد، متهم به کلاهبرداری با مراجعه به فروشگاه ها اقدام به خرید کالا و با ارائه رسید بانکی جعلی در تلفن همراه خود به فروشندگان مدعی شده که وجه کالا به حساب فروشندگان واریز شده و کالای مورد نظر را دریافت و از این طریق کلاهبرداری می کرد.

رییس پلیس فتای مازندران، اظهار کرد: برابر اظهارات شاکیان و بررسی های به عمل آمده کارشناسان پلیس فتا دریافتند، متهم از طریق اپلیکیشن رسید ساز جعلی اقدام به کلاهبرداری از فروشندگان کرده که با اقدامات فنی و شگردهای خاص پلیسی متهم شناسایی و با هماهنگی قضایی در پایتخت دستگیر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبردار 15 میلیاردی در دام پلیس فتای مازندران 

کلاهبردار 15 میلیاردی در دام پلیس فتای مازندران